slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Algemene ledenvergadering op 7 juni

23-4-2017  |

Op woensdagavond 7 juni om 20.00 uur organiseert het bestuur van MHC Voorhout de jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). In de eerste plaats is de vergadering bedoeld voor de leden, maar uiteraard zijn ook coaches, trainers, begeleiders, scheidsrechters en ouders/verzorgers welkom hun bijdrage te leveren aan de vergadering. De ALV is een uitgelezen moment om met elkaar te bespreken wat er afgelopen seizoen is gebeurd en wat de plannen zijn voor het komend seizoen. We willen je erop wijzen dat er door een wijziging in de statuten in 2015 ouders/verzorgers van leden jonger dan zestien jaar ook stemgerechtigd zijn. Per spelend lid jonger dan zestien jaar één stem.

De vergadering begint om 20.00 uur.