slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Heel MHCV bedankt afscheid nemende act.cie leden!!!!

21-8-2016  | Laat nou al onze belangrijke personen om jullie te bedanken voor alles in RIO zitten..... Koning WA en onze voorzitter EB.... jullie zullen het met alle andere bestuursleden, leden en ouders van leden en andere betrokkenen moeten doen: Lieve lieve lieve Fleur (helaas niet op de foto), Vicky, Colinda, Suzanne en Margriet...10000 x maal dank voor jullie inzet en enthousiasme!!! Jullie zijn een waanzinnig voorbeeld voor iedereen bij MHCV !!! Een dikke lieve kus van ons allemaal!!!
Jullie lezen... een flinke aderlating....
Maar er blijven nog 2 superkrachten over: Yvonne en Karin.... die echt alle hulp kunnen gebruiken om MHCV naast een sportieve vereniging ook een gezellige "feest"vereniging te kunnen laten zijn!! Meld je aan!!! Stuur een mailtje naar [email protected]
Gaan we gauw met zijn allen om  de tafel! Leuke gezellige sportieve evenementen organiseren!!