slider_03.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

spelbegeleiding informatieavond

13-9-2016  |

Hockey is een teamsport waarbij de ouders als een 'schil' om het team heen staan. Van de ouders wordt betrokkenheid gevraagd bij het team en de club in de vorm van coachen, rijden, aanmoedigen en fruit meenemen.

Maar ook de spelbegeleiding is een belangrijke taak voor de ouders. Als club proberen we er van alles aan te doen om jullie hierbij te ondersteunen.

Wanneer u een wedstrijd coacht of begeleidt als fluiter dan is het voor de ontwikkeling en spelplezier van de kinderen heel belangrijk dat u goed uw taak kunt uitvoeren. Helaas horen we vaak dat veel ouders niet kunnen of willen fluiten. Onze ervaring is dat wanneer alle ouders fluiten, deze taak niet terecht komt op de schouders van 1 of 2 ouders, maar gedragen wordt door alle ouders van het team! Het is de bedoeling dat de coach alle ouders indeelt om te fluiten. Als u weet wat u moet doen op het veld dan wordt fluiten echt leuk!

U krijgt de kans om zich extra in de spelregels te verdiepen op woensdagavond 12 oktober. U bent van harte welkom vanaf 1915 uur voor een kopje koffie/thee. De avond begint om 1930 uur.  Graag verzoeken wij u om zich hiervoor op te geven: [email protected].