slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

info avond over zaalhockey junioren en jongste jeugd

24-10-2016  |

Op 23 november is er een informatiebijeenkomst over de zaalhockey in het clubhuis. Deze bijeenkomst is bedoeld voor alle coaches en spelleiders van de junioren en jongste jeugd teams.

De gang van zaken rond de zaalwedstrijden wordt besproken en de specifieke spelregels voor de zaal worden toegelicht.  Op die avond worden de zaalballen en bandjes voor de keepersklompen verstrekt.
Ook de scheidsrechters die belangstelling voor hebben zijn die avond uiteraard van harte welkom. Aangezien ieder team zijn eigen scheidsrechter voor de zaal mee moet nemen wel verstandig om ouders met een scheidsrechterskaart op deze avond te attenderen.

Daarnaast zijn ouders die meer willen weten over de zaalcompetitie ook van harte welkom.

De avond begint om 19.30 uur. Vanaf 19.15 uur staat de koffie klaar.