slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Het super gezellige Mini Reiger Toernooi bij MHC Vianen

4-2-2013  | Al voor de 26e keer organiseert MHC Vianen het super gezellige Mini Reiger Toernooi. Het is een tweedaags toernooi voor 6E-en 8E/D teams zowel jongens als meisjes. Het toernooi is in het verleden o.a. bekroond door de KNHB en de Gemeente Vianen en kan elke jaar weer rekenen op warme belangstelling van pers en publiek. Wij willen hierbij graag alle 6E- en 8E/D teams van uw vereniging uitnodigen om op 15 en 16 juni 2013 deel te nemen aan dit unieke evenement.

Ook vorig jaar was het weer een groot succes en daar wilt u toch ook bij zijn? Net als voorheen zal het toernooi aanvangen op zaterdagavonden eindigen op zondagmiddag. Op zaterdag een spetterende opening, waarna in blokken van twintig minuten gestart wordt met de wedstrijden en spectaculaire spelonderdelen. We sluiten de zaterdag af met een groot feest.

Na het feest zullen we met z’n allen overnachten in een nabij gelegen sporthal. Als iedereen een beetje bij geslapen is zullen we de zondag starten met het dauwzwemmen. Fris en fit gaan we daarna naar het clubhuis waar het ontbijt al klaar staat voor jullie.

Na een stevig ontbijt zullen de wedstrijden en de spelletjes weer aanvangen. Ook de lunch wordt natuurlijk niet vergeten. Ook deze zal worden klaargemaakt voor jullie.

Gezelligheid en sportiviteit staan natuurlijk centraal. Voor iedereen is  het een feest en iedereen wint. Omdat het een toernooi voor kinderen is, is  het toernooi geheel alcoholvrij en wordt er niet gerookt tijdens het feest.

In de bijlage vindt je meer informatie.