slider_03.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Feest en Beest Toernooi bij RHC

6-2-2013  |

Ook zondag 16 juni organiseert de Rijswijksche Hockey Club weer het, inmiddels in de wijde omtrek bekende, Feest en Beest Toernooi, voor F-jes en Benjamins.

Naastwedstrijden van circa 20 minuten op onze kunstgrasvelden zijn er leuke activiteiten tussendoor, zoals het springkussen en spelletjes. Ook wordt er gezorgd voor een lekkere lunch voor het team, de coach en de spelbegeleider. Meer informatie vindt u in de uitnodigingsbrief in de bijlage.

Inschrijvenkan tot1 april 2013door het insturen van bijgaand inschrijfformulier. Per vereniging kunt u vooralsnog 2 teams per categorie inschrijven. Extra teams kunnen op de reservelijst worden geplaatst. Mocht na 1 april blijken dat wij nog plaatsen vrij hebben, dan kunnen die teams alsnog ingeschreven worden.Wees er snel bij, want "vol=vol” en "wie het eerst komt, het eerst maalt”.Na inschrijving én betaling ontvangt u een bevestiging. Eind mei ontvangt u dan het programma.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Annet Claassen per mail viajjtoernooi@rijswijkschehc. nlof telefonisch op 06-13070429.

Wij hopen uw team(s) op 16 juni te mogen begroeten,

Met vriendelijke groet,