slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

ust-B-There B-toernooi op 15/16 juni in Veenendaal bij VMHC Spitsbergen

10-3-2013  |
Graag willen we jullie club, en specifiek jullie meisjes en jongens B-teams uitnodigen op ons Spitsbergen ‘Just-B-There’ B-hockeytoernooi.

Jullie meisjes en jongens B-teams zijn op zaterdag 15 en zondag 16 juni 2013 van harte welkom bij VMHC Spitsbergen op ons ‘Just B there’ B-toernooi!!

Indien deze uitnodiging beter bestemd is voor iemand anders binnen uw hockeyvereniging, zou u deze dan kunnen doorsturen naar de coaches of managers van uw meisjes en jongens B-teams ?

Hockeyclub VMHC Spitsbergen uit Veenendaal, lekker centraal gelegen in Nederland, organiseert dat voor bestaande en voor nieuwe teams voor komend seizoen!
Op en rond onze velden zal het bruisen van de activiteiten. Zoals jullie van ons gewend zijn, zijn er hockey-, feest-  en fun-sport activiteiten en ook de coaches worden niet vergeten.

Op de website www.justbthere.nl vind u meer informatie en het aanmeldingsformulier om het team in te schrijven.

Voor meer info of vragen?: stuur u dan graag een mail naar Jeroen Dijkgraaf via email [email protected], of telefonisch 06-24254950

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Jeroen Dijkgraaf namens de Just-B-There Commissie
Hockeyvereniging Spitsbergen Veenendaal