slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg

HCWV Right To Play toernooien in juni

10-3-2013  |
Ben je op zoek naar een klein, gezellig toernooi? Hockeyclub Wateringse Veld in Den Haag organiseert in juni 2013 voor de derde keer de HCWV Right To Play toernooien. Dit jaar voor de D en C teams. In poules van vier teams worden drie wedstrijden per team gespeeld en wordt gestreden om de eer en de bekers.

Schrijf je snel in! Per poule zoeken we drie sportieve gastteams. Wees er snel bij, want vol=vol.

TOERNOOIDAGEN
Zondag 9 juni         Meiden C
Zaterdag 15 juni     Meiden D
Zaterdag 29 juni     Jongens D+C

Kosten: € 80,- per team. Voor een lunch wordt gezorgd.

INSCHRIJVEN
Je kunt een team inschrijven door het inschrijfformulier op de website van HCWV in te vullen. Deelname is definitief na betaling op rekeningnummer ING 9591401 t.n.v. penningmeester HCWV.

Wil je meer weten over HCWV? Kijk dan op onze website: www.hcwv.nl. Of stuur een e-mail naar [email protected].

Vriendelijke groeten,
Toernooicommissie HCWV