slider05.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Saturnustoernooien - Ring Pass Delft - juni

25-3-2013  | In juni en augustus 2013 organiseert Ring Pass Delft weer voor de dertiende keer de Rabobank Saturnus Toernooien.Het Rabobank Saturnus Toernooi is inmiddels uitgegroeid tot een toernooi voor alle junioren niveaus binnen alle lijnen van de jeugd, dus A- tot en met D-jeugd.  Elk jaar wordt er met plezier gewerkt aan het Rabobank Saturnus Toernooi en is het ook het visitekaartje van Ring Pass Delft geworden. Dat ook andere clubs ervan genieten, blijkt regelmatig uit de reacties van spelers en begeleiders. Bij de meeste Rabobank Saturnus toernooien levert Ring Pass zelf de scheidsrechters. Alleen bij de recreatieve toernooien tweede en derde klasse zullen teams hun eigen scheidsrechter mee moeten nemen.We hebben weer een volle agenda met toernooien gericht op recreatieve teams aan de ene kant en de prestatieve teams aan de andere kant. We starten in juni met de eindejaarstoernooien voor de totale D-jeugd en de C- jeugd recreatief. Na de zomerstop beginnen we in augustus met de Rabobank Saturnus Voorbereidingstoernooien voor de A, B en C jeugd. Deze voorbereidingstoernooien zijn de ideale voorbereiding op het nieuwe hockeyseizoen 2013-2014. We proberen een zo sterk mogelijk deelnemersveld samen te stellen, met teams die in de TOP-voorcompetitie spelen in het nieuwe seizoen. Bij de recreatieve toernooien willen we een zo homogeen mogelijk deelnemersveld creëren, waarbij niemand alles dik wint en niemand alles dik verliest. Daarom zullen we voor de deelnemers voor de recreatieve toernooien op 1 mei 2013 een selectie op verwachte speelsterkte maken op basis van de aanmeldingen. Voor de prestatieve toernooien hebben we graag een zo sterk mogelijk deelnemersveld. Op 1 mei 2013 maken we een selectie voor de D-Top en op 1 juli voor de overige Top teams.

De data voor de verschillende toernooien zijn:
Eindejaarstoernooien:
·         Zaterdag 15 juni: D-recreatief (2de en 3de klasse)
·         Zondag 23 juni: D-Top klasse
·         Zaterdag 29 juni: D-Subtop (Subtop en 1ste klasse)
·         Zondag 30 juni: C-recreatief (1ste, 2de en 3de klasse)

Voorbereidingstoernooien nieuwe seizoen:
·         Zaterdag 17 augustus: B-Top klasse
·         Zaterdag 24 augustus: C-Top klasse
·         Zondag 25 augustus: A-Top klasse

De inschrijvingstermijn is gestart en u kunt zich met uw team inschrijven via de Saturnus website:www.saturnustoernooien.nl Zoals gebruikelijk verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk te doen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. De inschrijving voor de toernooien in juni loopt tot 1 mei, de inschrijving voor de toernooien in augustus loopt tot 1 juli. Na inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail van uw inschrijving. Wellicht is het leuk om een klein voorproefje te geven op het Rabobank Saturnus toernooi middels deze korte video: http://bit.ly/SATURNUS Uiteraard stellen wij het op prijs als u deze link via uw club-website, Facebook-pagina of Twitter-account kunt verspreiden.

Voor aanvullende informatie over deze toernooien verwijzen we u graag naar onze website: www.saturnustoernooien.nl We hopen velen van jullie (wederom) te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Saturnus Commissie van Ring Pass Delft
Peter van Oostrom