slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Rode gazelles schitteren ook in groen: punten blijven in Voorhout

16-11-2013  |
Het gaat erom spannen in de A-poule van MB2. Iedereen kan van iedereen winnen, een terecht opgelopen achterstand toont aan dat in de prestigieuze A-poule iedereen scherp moet zijn. In de 2e helft valt dan uiteindelijk het doek voor de leukste tegenstander tot nu toe.

De voorbereiding mocht er zijn: iedereen helemaal op tijd (waarvoor hulde). Na een zorgvuldige warming up onder de bezielende leiding van onze aanvoerder waren de meiden klaargestoomd voor het begin.... niet helemaal want binnen 10 minuten liep de tegenstander zo door richting het hok van onze goalie. Op zich niet zo'n punt ware het niet dat ze de bal ook had meegenomen. Ook de 2e tegengoal (een bjoetie) was weer een goede les: scherp blijven!

De vele aanwezige supporters zagen de vervolmaking van het beroemde voorhoutse spelletje. Na de extra ingelaste training was de hand van kruis zichtbaar in de uitvoering.

De tweede helft een schepje erbovenop. Dat pakte goed uit, de eindstand van 5-2 geeft vertrouwen: dit wordt een prima jaar.

Als na afloop alle 14 rode gazelles het hazepad nog even 15 minuten weten uit te stellen (wederom hulde) zijn de coaches tevreden. NĂș is de wedstrijd afgelopen, wat een genot: wifi en een open haard in het clubhuis: er kan weer druk ge-appt worden.

Volgende week uit bij de gele leidse sleutels die niet in Leiden liggen.

Tip aan de supporters om ruim op tijd te zijn teneinde een plekje te bemachtigen.