slider01.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Laatste scheidsrechtersexamen dit seizoen

12-4-2014  |

Beste ouders,

Binnenkort start er nog een scheidsrechterscursus. Het is een on-line cursus, dus te volgen in uw eigen tijd, waarschijnlijk aangevuld met één of twee cursus-avond(en) op de club. Ongeveer vier weken na de start van de online cursus vindt een schriftelijk examen plaats op de club.

Wanneer het examen zal plaatsvinden wordt spoedig bekend gemaakt.

Het opstellen en indelen van scheidsrechters is een hele klus mede gezien het beperkte aantal senioren bij de club. De bond heeft dit seizoen ook ingesteld dat bij de E-achttallen de thuis- en uitclub elk één scheidsrechter per wedstrijd levert. Zeker voor uitwedstrijden is het dus cruciaal dat er ouders met een scheidsrechterskaart bij het team zijn.

Het is daarom ons streven dat er bij de E- en D-jeugd per team minimaal twee ouders een scheidsrechterskaart hebben (niet zijnde de coaches van het team). Deze ouders kunnen dan bij toerbeurt ingedeeld worden bij een veldwedstrijd én zaalwedstrijden fluiten. Graag willen we dan ook vooral de ouders waarvan de kinderen volgend jaar in een tweedejaars E-team of in een D-team spelen van harte uitnodigen om zich aan te melden, zodat we direct aan de start van het volgend seizoen voldoende scheidsrechters hebben.

Maar ook ouders van andere teams zijn zéér welkom. Als u het examen hebt behaalt wordt met u overlegd welke wedstrijden u wilt fluiten, u wordt niet zomaar ingedeeld.

Graag de aanmeldingen doorgeven aan [email protected]

Onder vermelding van:

- uw naam (initalen, voor- en achternaam),
- de naam van uw kind (eren),
- e-mailadres dat voor de online cursus gebruikt kan worden
- uw geboortedatum .

Wilt u de aanmeldingen doorgeven vóór 25 april?

De Scheidsrechterscommissie