slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Controleer je e-mail gegevens !!

8-6-2009  |

Zoals jullie al eerder hebben kunnen vernemen en constateren is onze vereniging overgegaan op een geautomatiseerde ledenadminstratie systeem en hier aan gekoppelde website. Om hier goed gebruik van te kunnen maken is het van groot belang dat jullie gegevens hier in up-to-date zijn. Daarom willen wij jullie verzoeken om jullie gegevens   (m.n. jullie e-mail adressen) te controleren en indien nodig aan te vullen of aan te passen. Hiermee kunnen we ervoor zorgen dat jullie ook snel geïnformeerd kunnen worden als dat noodzakelijk is en dat jullie de nieuwsbrief kunnen ontvangen.

Hoe controleer en verander je dan ook weer je instellingen ?!

• Ga op de home page van de vereniging naar de linkerkolom en login met je lidnr. en password die je van de club hebt ontvangen via een brief. Ben je niet meer in het bezit van deze brief of ken je je inlog gegevens niet meer vraag dan een nieuwe aan via [email protected].
  • Als je eenmaal ingelogd bent op je persoonlijke pagina klik je in de linkerkolom onder “EMMA” op . Hier kan je je e-mail en mobiele nummer gegevens wijzigen en kan je een nieuw password aanmaken die je beter kan onthouden.
  • Ook kan je hier een profiel aanmaken en een pasfoto eventueel uploaden.
  • Hierna kan je in de linker kolom verder uitloggen