slider01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Inschrijven bardienst en andere vrijwilligersdiensten

25-8-2014  |

Beste ouders/verzorgers van de 2ejaars F t/m de A leden,

Zoals bij alle andere hockeyclubs is ook MHCV zeer afhankelijk van de inzet van onze leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden voor het uitvoeren van vrijwilligersdiensten.

Bij MHCV zijn er 3 vrijwilligersdiensten: bardienst, klusdienst en bladblaas/Velddienst. Vrijwilligersdiensten zijn verplicht voor elk lid of ouder/verzorger van het lid conform wat is beschreven in het Huishoudelijk Reglement (zie:website).

Tot 21 september kunt u zelf een dienst van uw voorkeur aangeven. Hierna wordt u ingedeeld!

Mocht u bezwaren hebben tegen het doen van een vrijwilligersdienst, dan kan de vrijwilligersdienst worden afgekocht.

Zie de website voor verdere uitleg.

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag via[email protected].

Tot ziens in het clubhuis!

Bestuur, Barcommissie en Accommodatiecommissie MHC Voorhout