slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Heren 1 wint verdiend tegen Uitgeest 5-2

10-11-2014  |

De wedstijd tegen de gasten uit Uitgeest kende een bijzonder randje door de bekende gezichten voor de Voorhouters. Twee van de spelers van Uitgeest behoorden tot voor kort tot het trainerscorps van MHC Voorhout. Dat zou de spelers extra kunnen motiveren. Maar zo pakte het de eerste helft niet uit.

Voorhout startte goed, had de eerste druk, ballen in de cirkel van de tegenstander en een kansje maar de eerste goal viel aan de andere uit een goede variant bij de strafcorner. Voorhout zette aan maar vocht vooral tegen zichzelf. Combinaties wilde niet vloeien en het spel deed wat loom en landerig aan, net als de mooie herfstmiddag die het inmiddels geworden was. Uiteindelijk brachten ook de strafcorners voor Voorhout uitkomst. 2 keer. En we gingen met 2-1 voorsprong de rust in.

Na rust werd het vlotter, geïnspireerder en met een hoger baltempo kwam er meer vaart in het spel van Voorhout. Toch viel de 2-2. Nu was Voorhout wel wakker, met een kleine omzetting en meer wil om te winnen werd er vervolgens 2 maal snel gescoord door Voorhout. De combinaties liepen nu wel en er werden snel meer en fantastische kansen gecreëerd. Uiteindelijk bekroond met een 5e goal door onze benjamin.

Einduitslag 5-2 winst, in een wedstrijd waarin we karakter toonden door terug te komen van een achterstand en daarna met goed spel en ambitie uiteindelijk de tegenstander geen kans meer gaven.

Mooie pot mannen en dank aan Dames 1 voor het fluiten van de wedstrijd.

gr Terry