slider01.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

ABN Amro Hockeydome

19-8-2009  |

Beste trainer/coach,

Over een paar weken is het weer zover: het nieuwe hockeyseizoen staat alweer voor de deur. Iedereen is weer bijna terug van vakantie en de trainingen worden langzaam weer opgestart. Intussen maken de mannen van het Nederlands hockey Elftal zich op voor het EK.

Een fantastisch evenement met mooie wedstrijden, en wellicht veel inspiratierijke momenten die jullie hopelijk aan het eind van het seizoen het kampioenschap op gaan leveren.
ABN AMRO biedt je namelijk de mogelijkheid om met het hele team tijdens het EK één van de wedstrijden van het Nederlands Elftal live te volgen en een fantastische team dag te beleven.

Op hockeyclub Laren wordt tijdens de weekenddagen van het EK, 22/23/29 en 30 augustus, de ABN AMRO HockeyDome gebouwd.

Geniet met je team van de trucs, tips en tricks die een aantal hoofdklassespelers met de jeugd gaat delen tijdens de clinic voorafgaand aan de wedstrijd en bekijk vervolgens in een fantastisch stadion op groot scherm live de wedstrijd van het Nederlands Elftal.
De voor- en nabeschouwing zal door oud international Floris-Jan Bovelander gedaan worden, en natuurlijk zal het volkslied ook niet ontbreken. Uiteraard kunnen de kinderen handtekeningen van alle toppers verzamelen op het unieke HockeyDome shirt dat ze zullen krijgen.

Kortom, een mooi moment om met (een deel van) jouw team in de hockeysfeer voor het nieuwe seizoen te komen.

De tribune biedt plaats aan 300 kinderen per dag, wees er snel bij want vol=vol!

Het programma zal van 11.15 tot ongeveer 17.00 plaatsvinden.

Toegang is gratis!
Inschrijven voor deze unieke ervaring kan via http://www.degrootstehockeyfan.nl
waar een link naar de HockeyDome staat.