slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

Voorhouts visitekaartje afgegeven in Noord Holland

14-5-2015  |

Onze eigen MC1 heeft het knotsgekke, supervette, retecoole Myra Doe-eens-raar-met-je-haar-C- toernooi gewonnen. Goed georganiseerd door een 6-tal A jeugdigen in een relaxte sfeer. Myra is een bekend station voor de voorhoutse C jeugd waar 3 jaar geleden de toenmalige MC3 de beker mee naar voorhout genomen heeft.

Via het bekende voorhoutse spelletje werden 4 winstpartijen in de poule gespeeld. Puntendeling met het sterke Abcoude MC1 en als poulewinnaar door naar de halve finales.

De halve finale tegen subtopper Purmerend MC1 –dat Pinoké MC3 achter zich wist te houden- werd na een initieel gelijkspel in een spannende en zenuwslopende shootout serie van 9! shoot outs in Voorhouts voordeel beslist.

De finale tegen subtopper Myra MC1 -dat verrassend Klein Zwitserland MC1 verslagen had- leek wel een WK finale. Het organisatiecomité nam de 2 teams onder muzikale begeleiding en applaus naast elkaar in ganzenpas het veld op. Opstellen op de middenlijn, strak georcestreerde handshake en starten met zenuwen in je buik.

Na 5 poulewedstrijden en 1 halve finale bleek de pijp nog niet helemaal leeg. Een mooie wedstrijd waar voorhout na 15 minuten de eerste en enige goal maakte.

De kids een topdag en terecht trots na diverse complimenten van noord hollandse coaches voor het voorhoutse veldspel.