slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Dames 1 boekt winst tegen Hisalis 2-3

17-5-2015  |

Na de verliespartij tegen Hoorn gingen de dames naar Lisse om 3 punten te pakken. Na een goede wedstrijd boekten zij een regelmatige en belangrijke winst voor de strijd in de middenmoot tegen Hisalis.

Voorhout begon goed aan de wedstrijd tegen Hisalis en liet zich niet verrassen. Na 15 minuten scoorde Lieke vd Blom eenvoudig de 0-1 op aangeven van Stephanie Greeve. Deze stand bleef tot aan de rust op het scorebord.

In de tweede helft hadden beide teams last van de warmte en werd het spel wat rommeliger. Na 15 minuten was het Simone Luijk die met een strafcorner de 0-2 liet aantekenen.

De dames uit Lisse kwamen door het benutten van een strafcorner terug op 1-2.

Voorhout nam weer afstand door een doelpunt van Sanne Dijkstra die door Stephanie Greeve mooi was voorbereid.

De dames uit Lisse kwamen nog terug tot 2-3 door voor de tweede maal uit een strafcorner te scoren.

Eén minuut voor tijd kreeg Hisalis nog een strafcorner, maar deze werd bekwaam gestopt door keepster Mariska van Vliet en Voorhout ging met de dik verdiende 3 punten terug naar Voorhout.

gr Mart