slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

25-2-2017  |

Afgelopen zaterdag stond in het AD deze column van Sjoerd Mossou. Hij schreef over de VV Bladella en haar bestuur. Wij, bestuur MHC Voorhout, herkennen onszelf hierin.  Ook onze vereniging wordt geleid door hartstochtelijke vrijwilligers, met alle beperkingen die daarbij horen.

Vorig weekend waren verschillende oefenwedstrijden, want de veldcompetitie gaat binnenkort weer beginnen. Helaas kon de Barcommissie voor een deel van de middag geen barbezetting geregeld krijgen. 1 vrijwilliger heeft zo goed en kwaad als het kan geprobeerd de bar open te houden. Helaas was niemand van de ouders langs de lijn bereid te helpen bij de bardienst. Komende weekenden kan dit niet zo doorgaan. We willen gastvrij zijn naar onze leden en bezoekers. Als we voldoende handen hebben, hoeven wij er niet voor te kiezen om geen teams meer uit te nodigen voor een oefenwedstrijd bij onze vereniging. Wij doen dan ook een dringende oproep aan iedereen om een steentje bij te dragen, zodat we met z’n allen kunnen genieten en iedereen van MHC Voorhout zijn of haar wedstrijden kan spelen.

Kortom help mee, vele handen maken licht werk en het hockey leuk!

Wat zou het mooi zijn als volgende column van Sjoerd gaat over de gezelligheid en de vele vrijwilligers die samen zorgen dat de club draait bij MHC Voorhout.

Bestuur MHC Voorhout: Angela, Dave, Ewout, Marian, Peter en Willemijn