slider_03.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Teamverantwoordelijkheid voor invulling bar- en velddiensten

22-8-2018  |

MHC Voorhout is een gezellige club. De komende jaren willen we de betrokkenheid bij de club nog verder vergroten. De nadruk ligt hierbij niet zozeer op wat moet, maar hoe kunnen we met elkaar MHC nog leuker maken. Daarom gaan we de bar- en velddiensten anders invullen. De elftalbegeleider speelt hier een belangrijke rol in. Op Vlaggetjesdag is het één en ander al toegelicht aan de C t/m F teams.

Wat verandert er?

Elk team wordt per seizoen twee halve dagen verantwoordelijk voor de bar- en velddiensten. De jeugdteams en senioren verzorgen de invulling op zaterdagochtend of middag. De jongste jeugdteams de zondagochtend of middag. Tijdens deze halve dag zorgt het betreffende team dat er mensen achter de bar staan en dat de velden er netjes bij liggen. Jullie zijn als team dus verantwoordelijk voor die halve dag.
Als elftalbegeleider kijk je met het team wie wanneer achter de bar wil staan. Als iemand op het laatste moment niet kan, wordt dit binnen het team zelf opgelost.

Informatie avond voor elftalbegeleiders op 3 september

Omdat de rol van elftalbegeleider nieuw is willen we jullie graag een stukje op weg helpen. Daarom organiseren we op maandag 3 september een informatie avond voor elftalbegeleiders. Wij zouden het erg op prijs stellen als je deze avond aanwezig kunt zijn. De avond begint om 20.30 uur, inloop vanaf 20.00 uur.

Tijdens deze avond krijg je informatie over de invulling van je rol als elftalbegeleider, de vrijwilligersdiensten en andere zaken. Natuurlijk is er ook mogelijkheid om vragen te stellen en met elkaar te discussiëren over de werkzaamheden van de elftalbegeleider. We begrijpen dat jullie vragen hebben over de bardiensten daarom zijn er leden van de barcommissie aanwezig en kun je ook kennismaken met de barhoofden waarmee je gaat samenwerken.

Graag horen we of je 3 september aanwezig bent en met hoeveel personen. Stuur hiervoor een mail aan: [email protected].

Wij hopen jullie allemaal te verwelkomen op deze avond en geven jullie graag uitleg over onze plannen voor de komende jaren.

NB: Deze vrijdag zullen alle teams geïnformeerd worden over de indeling van de bar/velddienst van hun team. Dit gebeurt per mail aan de Elftalbegeleider of gehele team (indien er nog geen elftalbegeleider is).