slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Scheidsrechterscafé bij LOHC

20-9-2018  |

Week van de Scheidsrechter

"Hé scheids, bedankt!” Dat hoor je niet zo heel vaak na een wedstrijd. Week in, week uit, staan scheidsrechters op het veld zodat spelers lekker hun wedstrijden kunnen spelen. Daar mogen we de scheidsrechters best weleens voor bedanken. De KNHB doet daarom jaarlijks mee aan de Week van de Scheidsrechter. Deze vindt dit jaar plaats van 6-14 oktober 2018.

Spelregelcafés
Speciaal tijdens de Week van de Scheidsrechter zetten we onze scheidsrechters in het zonnetje! In het hele land organiseren we samen met de verenigingen in september en oktober op zo’n 60 locaties spelregelcafés. Een mooie en leerzame aftrap van het seizoen, gegeven door een topbondsscheidsrechter, die je niet wilt missen!
Ben je clubscheidsrechter, trainer/coach of ben je op een andere manier geïnteresseerd en wil je deze avond meemaken? We nodigen je graag uit voor een spelregelcafé bij LOHC (in het glazen huis) op 28 september om 19.30! Aanmelden kan via dit formulier.