slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg

MHCV Hockey 2-Daagse tijdens de herfstvakantie

1-10-2018  |

Op 1 oktober is Play2Improve een gloednieuwe hockeyacademie gestart. Naast voetbal richt Play2Improve zich vanaf nu ook op de hockeysport. Het doel? Iedereen op een professionele wijze plezier laten beleven aan hockey. Dit geldt voor zowel de kinderen, trainers en verenigingen. Inmiddels is de samenwerking met MHC Voorhout gestart en staat Play2Improve te popelen om te beginnen. Zo is het al begonnen met de interne hockeyschool op woensdagmiddag (uitzetten van leerlijnen en jeugdtrainers helpt het bij het geven van de trainingen) en staat er in de herfstvakantie de Hockey 2-Daagse op het programma.

Hockeyacademie Play2Improve organiseert Hockey 2-Daagse bij MHCV

Tijdens de herfstvakantie (dinsdag 23 en woensdag 24 oktober van 8.30-16.00) organiseert Play2Improve een Hockey 2-Daagse bij MHCV. Een Hockey 2-Daagse van Hockeyacademie Play2Improve staat garant voor veel (hockey)plezier en de ontwikkeling van de functionele techniek.

Voor wie?

De Hockey 2-Daagse wordt georganiseerd voor jongens en meisjes tussen de 6 en 13 jaar. De hockey-tweedaagse is niet clubgebonden. Dat wil zeggen dat iedereen welkom is, ook leden van andere verenigingen en zelfs kinderen die niet staan ingeschreven bij de KNHB!

Aandacht voor iedere deelnemer

De trainingsgroepen worden ingedeeld op leeftijd en niveau. De groepen zijn klein, zodat iedere deelnemer de aandacht krijgt die hij verdient.

De deelnemers worden opgeleid aan de hand van de trainingsmethode van Play2Improve. Tijdens het hockeykamp is uw kind actief in een veilige en vertrouwde omgeving. Na afloop van het kamp wordt elke deelnemer beloond met een mooi certificaat als aandenken aan heel leerzame en supertoffe dagen.

PRO CLASS

Voor de zeer talentvolle hockey(st)ers is het mogelijk om aan de PRO CLASS deel te nemen. Op deze groep staan daarvoor speciaal geselecteerde trainers die het aanwezige talent nog meer tot ontplooiing weten te brengen. De nadruk wordt hier nog meer gelegd op het 'Trainen als een Prof'!

Voorwaarde om toegelaten te worden: minimaal 2e klasse-niveau.

De deelnemers aan de PRO CLASS doen het hockeygedeelte (training en partijspel) met deze groep. De overige activiteiten worden met alle deelnemers van het hockeykamp gedaan.

Speel jij geen tweede klasse maar denk je toch in aanmerking te komen voor de PRO CLASS, neem dan even contact met Play2Improve op: [email protected].

De kosten per hockeykamp zijn als volgt vastgesteld:

· Tweedaagse: € 95,-

· Voor deelname aan de PRO CLASS wordt er € 20,- per dag extra gerekend

Inschrijven via deze link: https://hockey.play2improve.nl/inschrijven/

Let op: er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en vol=vol. De trainingen worden gegeven door twee hoofdklassespeelsters van HDM.