slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Start zaaltraining / einde veldtrainingen

12-11-2018  |
Start zaaltraining
Het trainingsschema voor de zaal staat vanaf morgen in de agenda van de MHCV Lisa App en op de website.
De zaaltrainingen overlappen met de veldtrainingen van vrijdag 23 november tot en met vrijdag 7 december.
De veldtraining die op dezelfde dag valt als de zaaltraining vervalt.
Als de veldtrainingen van jouw team op andere dagen vallen dan de zaaltraining kan je in overleg met jouw trainer en het team bepalen of jullie de tweede veldtraining tijdens deze periode door laat gaan.

Winterstop veldtrainingen
De veldtrainingen stoppen na vrijdag 7 december.
De veldtrainingen starten weer vanaf maandag 11 februari voor de selectieteams en 18 februari voor de keepers / overige teams.

Op het veld trainen tijdens de winterstop
Als jullie team tijdens de winterstop door wil gaan met veldtrainingen of eerder wil starten met de veldtrainingen dan is dat natuurlijk mogelijk.
Maak hierover afspraken met jullie trainer en meld het door een mail te sturen aan [email protected]. Wij zorgen dan dat jullie worden ingepland.
Bij vorst kan veld 1 NIET gebruikt worden.
Veld 2 kan bij matige vorst gebruikt worden - houd rekening met gladheid!

Uitrusting zaal
Zorg er de komende dagen voor dat je (verplichte) zaal uitrusting compleet is:
- zaalstick;
- zaalschoenen (voorzien van lichte zool of een non-marking zool die geschikt is voor de zaal);
zaalhandschoen (vingers volledig beschermd - een veldhandschoen is niet geschikt voor de zaal).

Start zaalwedstrijden:
De zaalwedstrijden starten vanaf zaterdag 8 december
Volledig speeldagenkalender van de KNHB inclusief zaalperiode vind je op de website van de KNHB: