slider01.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_06.jpg

Dames 1 en Heren 1 verslaan Thor

16-9-2019  |

Na een heftige feestweek moesten de dames en heren van Voorhout aan de bak tegen de Leidse Studenten. Dames 1 behaalde haar 2e overwinning en de heren herstelden zich na de weggegeven wedstrijd van vorige week.

De Voorhoutse dames waren nog niet helemaal wakker. Na 30 seconden stonden zij door een fout in de verdediging met 0-1 achter. Het duurde tot de 7e minuut voordat de 1-1 werd aangetekend. Amy van Dam scoorde uit een scrimmage de verdiende gelijkmaker. Na 28 minuten liep Simone Luijk in haar eentje door de verdediging van Thor is scoorde vrij voor de keepster de 2-1. Na de rust drong Thor wel aan, maar na 20 minuten maakte Elise Bos een einde aan alle illusies door met een strafbal de 3-1 te scoren.

De mannen hadden wat goed te maken na het verlies van vorige week. Beide teams gingen in de 1e helft gelijk op. Voorhout nam wel de leiding door een mooie aanval via Casper Akkerman met een pass van achteruit en een op maat gegeven voorzet van Bob Menken. Deze aanval werd netjes afgerond door Ruben Piekaar. Na de rust kwam Voorhout al na 2 minuten door Elie Kiabokulua op 2-0. Na 17 minuten was de wedstrijd gespeeld door een doelpunt van Timo van Katwijk. Voorhout liep ui naar 4-0 door Bob Menken, 5-0 door Elie Kiabokulua. Thor scoorde nog wel tegen, maar Timo van Katwijk maakte de wedstrijd in de laatste minuut met 6-1 af.

Groetjes Mart

De foto’s van deze wedstrijden komen op facebook van MHCVoorhoutDames1 en MHCVoorhoutH1