slider_06.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Rabo Clubsupport: doe mee en steun MHC Voorhout

27-9-2019  |

Wij doen dit jaar mee aan Rabo ClubSupport! En elke stem is geld waard. Kunnen wij rekenen op die van jou? Kijk dan snel op Rabobank.nl/clubsupport. Kies voor Rabobank Bollenstreek en daar vindt je MHC Voorhout. Je kunt stemmen sinds 27 september jl.!

Met Rabo ClubSupport investeert de Rabobank een deel van haar winst in lokale clubs en verenigingen. Rabobank Bollenstreek stelt dit jaar € 60.000,- beschikbaar.

Als lid van jouw Rabobank kun je vanaf 27 september tot 11 oktober stemmen op MHC Voorhout. Ben je nog geen lid van de Rabobank, maar heb je wel een Rabobank-rekening, vraag dan nu jouw lidmaatschap aan, zodat je straks jouw stem uit kunt brengen.