slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

Afspraken doortrainen op het veld tijdens zaalperiode

5-12-2019  |
Doortrainen op het veld:
Wil je tijdens de zaalperiode doorgaan met trainen op het veld, dan is dat natuurlijk mogelijk. Maak hierover zelf afspraken met jullie trainer en geef het door aan de TC door een mail te sturen aan [email protected]. Wij zorgen dan dat het veld voor jullie team gereserveerd wordt en maken afspraken over het gebruik van de verlichting en sleutels.

De veldverlichting gaat niet automatisch aan en/of uit. Je hebt hier sleutels voor nodig. Het heeft dus geen zin om zonder hierover afspraken te maken naar het hockeyveld te komen.

Ook als je op ons veld een oefenwedstrijd wilt plannen in een weekend dat je niet in de zaal speelt, ontvangen wij graag een mail zodat we de oefenwedstrijden kunnen plannen en teleurstellingen kunnen voorkomen.

Trainen op bevroren velden:
Er mag NIET getraind worden als er sneeuw op het veld ligt.
Ook na een periode met vorst - bevroren ondergrond i.c.m. plassen - mag het veld niet gebruikt worden.
Het is NIET toegestaan om op veld 1 te trainen als het veld bevroren is.
Het is WEL toegestaan om op veld 2 te trainen als het veld bevroren is.

Als je op een bevroren veld traint is er een grotere kans op blessures. Dus hou hier rekening mee bij de voorbereiding en inhoud van de trainingen.

Als je 's avonds traint, wordt het veld - vooral bij hoge luchtvochtigheid - snel glad en dan is het te gevaarlijk om te trainen. Je merkt gladheid het eerst aan de zijkanten van het veld. Hou het veld daar dus extra in de gaten.