slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

7 maart Apres Ski Party, voor jong en oud

12-2-2020  |

Ons clubhuis is er al klaar voor, de bar is al verbouwd tot skihut en het kleine knusse huisje staat klaar om bewoond te worden door de DJ.

17:00 - 19:30 voor de jeugd teams C, D, E en F --> sport &spel en patat met braadworst

21:00 - 01:00 Skihut feest voor A, B, alle senioren, trimmers en ouders van alle leden -- > Het Grote Flugel Rad van Fortuin, Broekhangen, Bitterballenbingo en veel gezelligheid ( Vergeet je mooiste ski- of Tiroler outfit niet!)

Toegang is dit keer gratis, net als de hapjes, maar we willen wel weten wie er komt. Kom je naar het feest, stuur dan nu een berichtje naar [email protected] met je naam en het team waar je in speelt (of waarin je kind speelt), uiteraard kan je je ook aanmelden met (een deel van) je team.

Voor de organisatie van dit feest zoeken we vrijwilligers. We zoeken enthousiaste ouders/leden die willen meehelpen met het organiseren en begeleiden van de spellen voor de jeugd en voor de bezetting van de keuken en bar. En natuurlijk na afloop voor het helpen met opruimen. Alleen bij voldoende vrijwilligers kan het feest doorgaan.