slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

Start test trainingen vanaf 4 mei

3-5-2020  | Beste jeugdleden en ouders van jeugleden,

We gaan vanaf maandag starten met het testen van de corona-protocollen.
Dit wordt gedaan door de D-, E- en F-teams en een aantal teams dat zich heeft opgegeven. Trainingstijden en velden wijken mogelijk af, dus check het schema in de Lisa app of op de website.

Om de trainingen veilig en soepel te laten verlopen, is het van groot belang dat A-, B- en C-leden de informatie goed doornemen.
Ouders van D-, E- en F-leden worden verzocht dit eerst zelf te doen en vervolgens met hun kind, zodat ze zeker weten dat hun kind de protocollen kent.

Vooral voor de ouders van de D, E en F is het extra belangrijk om aan de kinderen duidelijk te maken dat ze onderling geen 1,5 meter afstand hoeven te houden maar WEL 1,5 meter afstand moeten houden van de trainer(s).

Protocol MHC Voorhout

Lees bijgaande protocol dus goed door, maar lees ook de andere informatie door op onderstaande serie links te klikken

Voor leden die worden gebracht en gehaald:
Er is geen mogelijkheid te parkeren op de parkeerplaats. Kom dus na afloop van de training zodat kinderen direct in kunnen stappen. Op de parkeerplaats is een kiss&ride inclusief controle ingericht. Het is NIET mogelijk om te parkeren of te wachten op de parkeerplaats.

Voor de leden die met de fiets komen:
Het is NIET mogelijk en NIET toegestaan om bij de velden te komen met de fiets.
De fietsen worden bij voorkeur geplaatst in de fietsenstalling in het bos tussen veld 2 en veld 4 van vv Foreholte (zie plattegrond hieronder). Deze fietsenstalling is door eenrichtingsverkeer HEEN alleen te bereiken via de parkeerplaats. De route naar huis is via het bos.

Zie ook bijgaande plattegrond waarop looproutes en afsluitingen zijn aangegeven.

Extra informatie voor ouders:  Zie bijgaande poster ouders

Informatie voor spelers: Zie bijgaande poster sporters

Informatie voor trainers: Zie bijgaande poster trainers

Algemeen protocol van KNHB: Zie bijgaande PDF