slider05.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Einddatum trainingen | aanpassing Corona maatregelen

22-6-2020  |
Einde trainingen
We trainen dit seizoen door tot zaterdag 4 juli. Wil je na 4 juli met je team doorgaan met trainen, maak dan afspraken met je trainer en stuur een mail aan [email protected]. We zorgen er dan voor dat het veld voor jullie team gereserveerd wordt.

LET OP: De data in de agenda van de Lisa app lopen tot en met 30 juni, omdat het hockeyseizoen dan eindigt. Hierdoor worden de trainingen op 1, 2 en 3 juli niet getoond in de Lisa app. Deze trainingen gaan natuurlijk gewoon door.

Vlaggetjesdag - ALV
Vlaggetjesdag en de ALV zijn voorlopig uitgesteld naar het begin van het nieuwe seizoen. Informatie over data en tijden volgen z.s.m. via de nieuwsbrief en de website.

Aanpassing Corona maatregelen
De hekken op de parkeerplaats zijn weggehaald. De maatregelen zoals eerder gecommuniceerd blijven van kracht. Dus fietsen op de afgesproken plekken in de fietsenstalling.

Oefenwedstrijden / start competitie
We blijven de komende weken in overleg met de KNHB over de start van de competitie. Gezien de recente ontwikkelingen is de verwachting dat in september de competitie weer kan starten.
De voorbereiding voor het nieuwe seizoen (oefenwedstrijden en trainingen) starten eind augustus.
Zodra hierover meer duidelijkheid is wordt dit bekend gemaakt via de website.