slider01.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

Grote Club Actie vandaag van start!

19-9-2020  |

Vandaag start de Grote Clubactie, ook dit jaar doet MHC Voorhout weer mee. Als club willen we uiteraard zo veel mogelijk loten verkopen. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar onze clubkas en dat geld kunnen we hard gebruiken!

Alle leden ontvangen vandaag een mail met daarin informatie over het digitaal verkopen van loten. Dit gaat gemakkelijk en snel en kan je op een simpele manier veel mensen bereiken, dit jaar wordt er gewerkt met een QR code per lid, welke je kan delen via mail, Whatsapp, Social media (fb, twitter, instagram).

Naast online (persoonlijke) verkoop zijn onderstaande opties ook beschikbaar

·het kopen van een superlot is voor alle teams mogelijk, maar ook voor bedrijven, ken je een bedrijf die een Superlot van MHC Voorhout wilt kopen, mail dan naar [email protected]

·het online verkopen van loten is dit jaar uitgebreid en nog makkelijker via een (persoonlijke) QR code en via onze clubpagina

·lotenboekjes zijn dit jaar ook voorzien van een QR code zodat er ook aan de deur Coronaproof loten kunnen worden verkocht.

Dit jaar zijn er weer mooie prijzen voor zowel kopers als verkopers, jij dus!

Zie voor meer informatie de website van de Grote Club Actie.

We vertrouwen op jullie, zonder jullie hulp zou de Grote Clubactie echt niet mogelijk zijn.

Alvast dank voor jullie medewerking.

Bestuur MHC Voorhout