slider_01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Corona besmetting bij MHCV lid

16-9-2020  | Bij een teamlid van Heren 2 is vandaag Corona vastgesteld. Er zijn in het team mogelijk nog andere besmettingen. Deze teamleden zijn inmiddels ook getest, uitslagen worden op korte termijn verwacht. Eventuele positieve uitslagen worden z.s.m. bekend gemaakt.

Heren 2 heeft afgelopen zondag thuis gespeeld. De betreffende teamleden hadden toen nog geen ziekteverschijnselen. De besmetting heeft waarschijnlijk vrijdagavond plaats gevonden tijdens het bezoek van een aantal teamleden aan een horecagelegenheid (dus niet bij MHCV).

Iedereen die zondag op de club was en klachten heeft, wordt verzocht zich direct te laten testen en thuis te blijven. Met name de leden van de teams die voor en na heren 2 gespeeld hebben.

Heren 2 heeft deze week al niet meer getraind dus het risico op besmettingen bij MHCV is beperkt tot zondag middag.

Graag uitslagen van positieve testen melden via [email protected]

Het clubhuis is uit voorzorg vanaf nu gesloten. Wedstrijden en trainingen gaan vooralsnog door. Zodra meer bekend is informeren we jullie via de website.