slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg

Corona | MHCV Club Competitie

19-10-2020  | Zoals in de Corona update gemeld gaan de junioren teams de komende weken een onderlinge MHCV clubcompetitie spelen. De wedstrijden van de eerste drie rondes staan inmiddels op de website en in de Lisa app.

In de Lisa app zie je in de opmerkingen welk team in het wit speelt.
In het wit betekent een wit trainingsshirt of een omgekeerd clubshirt.
Bij voorkeur ook witte sokken.

Beide teams zorgen tijdens deze onderlinge competitie voor één scheidsrechter.

We gaan natuurlijk ook een stand bijhouden dus graag de uitslagen doorgeven door een mail naar [email protected]

Het speelschema is zo opgesteld dat er voldoende tijd tussen twee wedstrijden zit om op een veilige manier het veld te betreden en verlaten. Houd je in ieder geval aan de volgende afspraken:
  • Kom niet eerder dan 15 minuten voor de wedstrijd
  • Zet je fiets in de fietsenstalling niet voor/rondom het clubhuis - als de fietsen in de fietsenstalling staan is het veel eenvoudiger om 1,5 meter afstand te houden
  • Toeschouwers zijn nog steeds niet toegestaan. De scheidsrechter, coach(es) en teambegeleider zijn de enige uitzondering.
  • Wil je een wedstrijdbespreking houden doe dit thuis online via Zoom/Google Meet/Teams of een andere online tool. Het is niet de bedoeling om hiervoor de kleedkamers te gebruiken. Deze zijn alleen open voor gebruik van de toiletten.
  • Ga direct na je eigen wedstrijd van het veld en naar huis, houdt dus geen (na)besprekingen meer op het veld
  • Ga pas het veld op als de (volledige) teams die voor jullie spelen het veld verlaten hebben.
  • Houd voor/bij het betreden van het veld 1,5 meter afstand
  • Wij doen een dringend beroep op de scheidsrechters en teams om de start- en rusttijden strikt aan te houden. Dit betekent exact op tijd beginnen. Na het eerste en derde kwart maximaal 2 minuten pauze. Na het tweede kwart 5 minuten pauze. Door allemaal op tijd te starten zorgen we dat het wisselen van veld soepel verloopt en worden wachttijden voorkomen.
  • Het clubhuis is gesloten - het materiaalhok is open en hier vind je EHBO materialen en icepacks. Als je icepacks gebruikt hebt laat ze dan niet liggen in de dugout maar reinig ze en leg ze terug in de vriezer.