slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg

Aankondiging: ALV online

30-10-2020  | Beste leden en ouders van leden,

Inmiddels wordt de ALV, die voor vanavond op het programma stond, door Corona maatregelen voor de derde keer uitgesteld. Gezien de recente berichten uit Den Haag verwacht het bestuur niet dat het op korte termijn mogelijk zal zijn om een ALV te houden in het clubhuis. Door positieve ervaringen met online sessies bij onder meer de jeugdteams hebben we daarom besloten om de ALV online te houden.

Je kan je aanmelden voor deelname aan de ALV via de link onder dit bericht.

Voor wie?
Alle leden en/of ouders van minderjarige leden

Wat gaan we doen?
Naast een officieel deel waarin bestuursleden worden aangesteld, de contributie voor komend seizoen wordt bepaald en het jaarverslag wordt goedgekeurd gaan we jullie natuurlijk informatie geven over de laatste ontwikkelingen rondom onze vereniging. Er is onder meer een update over de plannen rondom het sportpark en de nieuwe velden. Je hebt natuurlijk ook de mogelijkheid om vragen te stellen over onderwerpen die jij belangrijk vindt.
Over de voorstellen van het bestuur wordt online gestemd hierover ontvang je voor de vergadering informatie.

In de bijlage van dit nieuwsbericht vind je de agenda

Wanneer?
Op vrijdag 13 november om 20:00

Waar?
Online via Google Meet. Je kan overal waar je wil deelnemen, het enige wat je nodig hebt is een telefoon, tablet of computer met toegang tot internet.

Aanmelden:
Wil je over twee weken deelnemen meld je dan aan via onderstaande link.
Je ontvangt de documenten van de ALV en een link waarmee je kan inloggen voor de online vergadering in de mail.
Het inschrijven voor de ALV verplicht je niet tot deelname, het is wel belangrijk dat we voldoende deelnemers hebben anders kunnen we geen besluiten nemen en wordt de ALV dezelfde avond om 20:15 gehouden met de dan aanwezige deelnemers.
De documenten en link voor deelname aan de vergadering zal ook beschikbaar zijn in het beschermde deel van de website zodat je ook op het laatste moment nog kan deelnemen.