slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg

Hockeyjeugd speelt “Coronawedstrijden” MC2 tegen MC3

31-10-2020  |
De hockeycompetitie ligt stil vanwege Corona maatregelen. Sinds vorig weekend speelt MHC Voorhout daarom een onderlinge clubcompetitie. Alle jeugdteams (<18 jaar) doen mee aan deze clubcompetitie, dus een volledig programma op zaterdag bij MHC Voorhout.
Helaas was het voor de ouders niet toegestaan om langs de lijn hun zoon of dochter aan te moedigen. Iedereen kijkt uit naar volgende week dinsdag: Welke nieuwe maatregelen heeft men in Den Haag voor ons in petto.
De jonge spelers en speelster hadden er zin in en hopelijk kan de vereniging hiermee doorgaan in de komende weken. Meisjes C2 en C3 waren zaterdag elkanders tegenstander. Voor foto’s: kijk op de facebookpagina van MHC Voorhout.  facebook.com/mhcvoorhout
Groetjes Mart