slider_01.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Corona update 25 februari | Nieuw trainingsschema

25-2-2021  |
Vanaf woensdag 3 maart mogen de meeste seniorenteams (met leden jonger dan 27 jaar) weer trainen. Dat is natuurlijk heel leuk voor deze teams, want zij staan al een aantal maanden aan de kant. In veel gevallen zijn deze leden een paar jaar of soms zelfs maar een paar maanden ouder dan onze A junioren.

Tegelijkertijd betekent het trainen van op vier na alle teams in combinatie met de avondklok een enorme uitdaging om voor iedereen een veld en trainer in te kunnen plannen.

Door de beperkte (veld)ruimte die wij hebben is er helaas geen andere mogelijkheid dan bijna alle trainingen van maandag tot en met donderdag in te korten naar 1 uur.

Het trainingsschema is met ingang van woensdag 3 maart dus aanzienlijk aangepast. Het aangepaste schema staat vanaf nu op de website en in jullie app.
Check voor je komt trainen de tijden en locatie van jouw training en hou je netjes aan de trainingstijden anders dupeer je andere teams - die ook maar een uur trainen.

Zodra de avondklok wordt beƫindigd worden de tijden natuurlijk meteen aangepast en melden we dit weer via de website.

We vinden het jammer dat we deze maatregel moeten nemen maar het is de enige manier om alle teams te kunnen laten trainen. We hopen met jullie dat de avondklok snel beƫindigd wordt en zijn vooral blij voor alle leden die vanaf 3 maart weer kunnen trainen en mee doen aan de onderlinge competitie.

Het wedstrijdschema van weekend van 6 en 7 maart wordt binnenkort aangepast. In het wedstrijdschema voor dit weekend worden de senioren teams nog toegevoegd. Ook hierdoor kunnen tijden, tegenstanders en velden worden aangepast.