slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg

Ons Clubhuis

3-4-2010  | Het is inmiddels ruim 10 jaar geleden dat de eerste steen werd gelegd voor de bouw van ons huidig clubhuis. Door de groei van het aantal leden werd enkele jaren later ons clubhuis aan de korte zijde uitgebreid. De begane grond van de uitbreiding werd in gebruik genomen door de handbalvereniging en wij hebben op de eerste verdieping ons clubhuis uitgebreid.

Inmiddels zijn wij alweer enkele jaren verder en  met veel plezier kunnen wij u nu vertellen dat wij aan de vooravond staan om het clubhuis verder aan te passen waardoor het nog gezelliger en handiger in gebruik zal worden.

Project Oppimpen gaat van start.

In grote lijnen zal het volgende gebeuren:
  • Door een toename van electrische apparatuur in en om de keuken, komt het maar al te vaak voor dat de stoppen doorslaan. Dat is heel erg lastig als je iedereen van koffie, tosties en dergelijke wilt voorzien. Binnenkort zal dit euvel verholpen zijn;
  • De stoelen, banken en tafels zijn door het gebruik door de jaren heen toe aan een opknapbeurt. We kunnen e.a.a. opnieuw gaan verven, maar wij hebben ook ons oog laten vallen op een nieuwe inrichting;
  • Daarnaast zullen er nog meer veranderingen worden aangebracht. Zoals: het opnieuw verven van de wanden, kozijnen, deuren en het plafond. Ook wordt gekeken om de trapopgang optisch ruimer te maken.
Tijdens de afgelopen winterstop hebben wij al kleine wijzigingen in het clubhuis aangebracht.Misschien dat een goede bezoeker de veranderingen al heeft opgemerkt.

Uiteraard staan wij ook stil bij de kosten van het oppimpen. Deze kosten hopen wij grotendeels te kunnen financieren uit de bijdrage van het Schipholfonds.

Enkele maanden geleden vernamen wij dat dit fonds een geldsom ter beschikking stelt voor verenigingen rondom Schiphol ten behoeve van een specifiek doel.

Een doel handen wij al (het oppimpen van het clubhuis) en deze subsidie kwam ons niet ongelegen uit. In een kort tijdsbestek hebben wij een pasklaar voorstel ingedient inclusief een begroting. Inmiddels hebben wij bericht gekregen van het Schipholfonds dat wij een donatie mogen verwachten. Volgende week mogen twee bestuursleden dat bij een feestelijke happening in ontvangst nemen. We zijn benieuwd hoe groot de bijdrage zal zijn……..

Bij het oppimpen ontkomen wij er niet aan dat bepaalde activieiten door erkende bedrijven moet worden  uitgevoerd. M.n. het electra zal volledig worden uitbesteed. Daarnaast kunnen wij gelukkig zelf ook heel veel activieiten uitvoeren. Hierbij doen wij wel een beroep op u als vrijwilliger om ons daarin te helpen.

Dus spelers, leden, ouders, ooms, tantes, grootouders en alle overige personen die ons een warm hart toedragen, meld je aan en met zijn allen zullen wij zorgen voor een clubhuis waar we de komende jaren weer trots op kunnen zijn.

Walter Jurg, Bestuurslid Accomodatie.