slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Plus vereningsactie

7-10-2010  | Vanaf maandag 20 september a.s. krijgen alle klanten van Plus Voorhout bij elke besteding van €10.- (en bij speciale actieproducten!) een sponsorvoucher met daarop een unieke streepjescode. Deze sponsorvoucher, ter waarde van 1 punt, is éénmalig te ‘doneren’ aan een vereniging naar keuze. Hiervoor is een speciale scanzuil beschikbaar in de winkel waar de klant direct zijn/haar punten kan doneren. Door middel van een touchscreen kan de sportvereniging worden gekozen. Tenslotte kunnen de klanten live op twee schermen in de winkel zien wat de tussenstand is. Deze tussenstand wordt ook via onze website http://www.plusvandijk.nl/web_custom_pages/page/65 gecommuniceerd.

Aan het einde van de actie worden alle punten opgeteld en wordt de €10.000,- naar rato verdeeld onder de deelnemende sportverenigingen.

Bij elke ingeleverde voucher zal de ranglijst weer wijzigen. Dus lever de punten in en kies voor MHC Voorhout!