slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Jongens C1 krijgen een nieuw teamsweater

5-10-2010  | Het JC1 hockeyteam heeft voor dit seizoen Alexander Peters benoemt als aanvoerder voor het team.

Om het “wij” gevoel als team voor het nieuwe hockeyseizoen te benadrukken werd door de coaches besloten het team aan te kleden met een nieuwe team sweater. De aanschaf van de teamsweater werd mede mogelijk gemaakt door het aantrekken van 2 sponsors t.w. De Groot Logistiek te Lisse en Teylinger Borduur Service te Sassenheim. De Groot Logistiek is uw partner voor alle vraagstukken op het gebied van o.a. goederen op/overslag, ruimteverhuur, (speciaal) transport. Naast Logistiek heeft De Groot ook een Divisie Hijstechniek.  Teylinger Borduur Service is de leverancier van de geborduurde sweaters, in onderling overleg werd niet gekozen voor bedrukking maar voor duurzaam kwalitatief borduur werk.

In eigen atelier werd het MHC logo, beide sponsor logo’s en alle spelers namen perfect in diverse kleuren door 2 computer gestuurde machines geborduurd.

Voor aanvang van de thuiswedstrijd tegen HGC  JC2 werd uit handen van beide sponsors de heer J. de Groot en H.Duivenvoorde de sweaters aan alle spelers in het clubhuis uitgereikt en succes toegewenst met de wedstrijd tegen HGC. HGC was een geduchte tegenspeler met een doelpuntensaldo van 47 en géén tegenpunt. Het verloop van de wedstrijd verliep zeer spannend. Het spel van HGC werd door Voorhout vanaf de middellijn ontregeld waardoor zij niet in hun spel kwamen. Voorhout zag kans als eerste door de HGC verdediging te komen en maakte dan ook het eerste doelpunt. Partijen zijn aan elkaar gewaagd. De wedstrijd tegen HGC resulteerde uiteindelijk in een gelijkspel met eindstand 2-2. De spelers van Voorhout Sander de Vries en Coen de Groot scoorden beide een doelpunt. Een prima resultaat.