slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg

Draag de MHCV een warm hart toe

9-11-2008  |
Op zaterdag 15 en 22 november a.s. is de sponsorcommissie van 08.30 uur tot 11.30 uur in het clubhuis aanwezig om nieuwe Vrienden Van onze hockeyclub te werven.
Ook u verwelkomen wij graag als Vriend Van de MHCV!
Vanaf € 50,- per jaar wordt u Vriend Van en draagt u bij aan de extra's die onze club niet uit contributiegelden kan voldoen.
Afgelopen jaar hebben de Vrienden Van mooie plaids aan de jongste jeugdteams geschonken, zodat de kleine wisselspelertjes lekker warm langs de kant van het veld staan. Ook zijn er van de Vrienden Van bijdragen noodzakelijke keuken-attributen (pannen etc.) aangekocht.

Wordt ook Vriend Van....en draag de MHCV voor € 50,- per jaar een "warm hart" toe.
Kom op zaterdagochtend 15 of 22 november naar ons clubhuis om u aan te melden en ontvang van ons een heerlijke fles Beaujolais Primeur!!!
Tevens bent u dan van harte welkom op de wijnproeverij op donderdagavond 20 november en krijgt u een vermelding op het Vrienden Van bord in het clubhuis!

Onze hoofdsponsor Obdam Sportzal ook beide ochtenden aanwezig zijnmet mooie aanbiedingen!!!