slider05.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Sportcafé Teylingen’

4-3-2011  |

Het Sportcafé Teylingen is een ontmoetingsplatform voor Teylingers actief in het bedrijfsleven, de overheid en sportverengingen. Elke keer wordt het Sportcafé bij een andere vereniging georganiseerd en dit keer was onze club gevraagd om als gastheer/vrouw voor dit platform op te treden. Een heel gezelschap was op 23 november aanwezig in het clubhuis om onder het genot van een drankje en een hapje te netwerken. Het bestuur had besloten dat deze gelegenheid goed gebruikt kon worden om de club, en vooral het mogelijke accommodatietekort, onder de aandacht te brengen.

Namens het bestuur presenteerde Monique Hamersma wat informatie over de geschiedenis, de missie en de doelstellingen van de vereniging. Veel aanwezigen wisten natuurlijk wel dat er een hockeyclub in Voorhout is, maar niet hoe de club is ontstaan en zij waren verbaasd over het feit dat we al bijna 600 leden hebben! Ook was men geïnteresseerd in de organisatiestructuur en de toekomstvisie van de vereniging. Dat het sportpark te krap wordt konden de aanwezige vertegenwoordigers van andere sportverenigingen natuurlijk beamen. We hopen dan ook dat dit Sportcafé niet alleen geleid heeft tot een betere bekendheid met de hockeyclub, maar ook dat het dreigende tekort aan veldruimte (ook voor andere verengingen) nog dringender onder de aandacht is gebracht.

Geïnteresseerden kunnen de presentatie opvragen bij [email protected]