slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Poezen en katers toernooi - Hummel en F teams - 10 juni

26-2-2012  | Op zondag 10 juni 2012 zijn alle Hummel* en F-teams hartelijk welkom om bij HBR deel te nemen aan het Poezen en Katerstoernooi.
*Onder hummelteams verstaan wij teams die uit 6-jarigen, niet competitiespelende leden bestaan (geboren tussen 1-10- 2004 en 1-10-2005).
De F-teams spelen 6:6, inclusief keeper met volledige uitrusting (helm, bodyprotector, legguards en klompen). De hummels spelen 3:3. Alle wedstrijden worden gespeeld volgens de officiƫle KNHB spelregels.

Ook F-teams die nog geen 6-tal competitie ervaring hebben zijn van harte welkom. Let wel: er is geen aparte poule voor deze categorie, maar het gaat voornamelijk om de lol en ze kunnen natuurlijk vast oefenen voor het volgend seizoen, waar ze als E-6tal verder gaan.

De kosten voor het toernooi bedragen € 55,= per team van max. 8 spelers. Een extra speler kan meedoen voor € 5,50 per persoon. De lunch ( voor team + 2 coaches) en een leuk aandenken voor de spelers is inbegrepen. Mocht een team zich op het laatste moment terugtrekken en wij geen ander team hebben om de lege plaats op te vullen, dan blijft het toernooigeld verschuldigd.
Inschrijven is mogelijk tot en met 29 april 2012. Daarna hoort u zo spoedig mogelijk of de teams geplaatst zijn.

Voor informatie kunt u terecht bij [email protected].

Wij hopen jullie te zien op 10 juni 2012!
Met vriendelijke groet,
JJC Berkel & Rodenrijs