slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

17 juni senioren toernooi Ommoord

3-4-2012  |

Beste Hockeyvereniging,

Zijn jullie nog opzoek naar een toernooi voor Senioren?

Dan is dit de uitgelezen kans om aan een recreatief toernooi mee te doen van Hockeyclub Ommoord (OMHC).

Het toernooi vindt plaats op 17 juni en is uitsluitend bedoelt voor recreatieve teams! Bijna elke seniorenteam komt dus in aanmerking! Oude tijden herbeleven van hockeytoernooien, dat kan nu met dit ééndaagse toernooi.

Het thema van dit toernooi is Cowboys en Indianen, kom met jouw team strijden op het hockeyveld onder de brandende zon. Na de wedstrijden kan er natuurlijk ook een lekker drankje worden genuttigd.

De inschrijvingen voor dit toernooi zijn net geopend, maar wees er snel bij. Vol = Vol.

Zouden jullie deze uitnodiging A.U.B. naar de desbetreffende teams willen doorsturen?
In de bijlage bevindt zicheen inschrijfformulier en de poster van het toernooi.Voor meer informatie kunt umailen naar[email protected]of bellen naar 0619914247.

Voor meer informatie: http://www.omhctoernooien.nl/

In de bijlage is het inschrijfformulier te vinden, maar ook de poster!

Bedankt voor uw medewerking en misschien zien we JOUW team wel op het Senioren Toernooi!

Met vriendelijke groet,

Sjors Metz