slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider01.jpg

Fuel your fire toernooi - A-B teams - 15-17 juni

10-4-2012  | Fuel your fire is een hockeytoernooi voor alle A en B jeugdteams dat dit jaar op 15, 16 en 17 juni wordt georganiseerd op het terrein van Mixed Hockeyclub Daring in Veendam.

In de afgelopen jaren zijn er al vele toernooien georganiseerd door onze club en hebben vele leden zich ingezet om ieder jaar een geweldig toernooi neer te zetten. Door de ervaring die deze personen opgedaan hebben zijn de toernooien in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een gerenommeerd hockeytoernooi.
Helaas heeft vorig jaar door brand in ons clubhuis dit toernooi niet kunnen plaatsvinden.
Daarom des te meer redenen om dit jaar extra groot uit te pakken!! De organisatie heeft alles in de strijd gegooid om er een spetterend weekend van te maken vol hockey, feesten en genieten.

Wat je van ons mag verwachten zijn twee avonden super vette feesten, met dj Arnoud en dj Danny da Costa. Zij staan garant voor een super vette show met veel licht en geluidseffecten!

De kosten van het toernooi zijn € 490,00 voor 12 spelers en 2 begeleiders, voor iedere speler meer wordt €35, in rekening gebracht.

Wanneer u zich inschrijft en het volledige bedrag hebt overgemaakt voor 1 mei, ontvangt u bij aankomst 30 gratis consumpties.

Wij hopen u allen te mogen ontvangen op ons toernooi!

Wilt u meer informatie? Surf dan naar www.fuelyourfire-toernooi.nl of mail naar

Met vriendelijke groet,

Organisatie Fuel your Fire toernooi 2012