slider_03.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

BoorHuis toernooi - A-B junioren - 15-17 juni

10-4-2012  | Er is weer een nieuw hockeyseizoen begonnen en bij een hockeyseizoen hoort natuurlijk ook een hockeytoernooi! Vorig jaar was er een ongelofelijk vet BoorHuisToernooi waar alleen maar positieve reacties naar voren zijn gekomen. Daarom gaat het BoorHuisToernooi ook weer in 2012 plaatsvinden! Het BoorHuisToernooi zal plaatsvinden van 15 t/m 17 juni, voor A/B junioren, op het terrein van studentenhockeyclub DHC Drienerlo.
De toernooikosten zijn 350 euro per team, voor 11 personen en 2 begeleiders. Ook de muntjes worden verkocht tegen studentenprijzen! Vrijdagavond kunnen jullie je tentjes opzetten en daarna gelijk beginnen met feesten. Zaterdag worden de eerste wedstrijden gespeeld met afsluitend een BBQ en een geweldig feest! Het thema zal dit jaar "Intens aan de Grens” zijn. Wees dus bereid om je grenzen te verleggen bij dit daverende hockeytoernooi!
Voor meer informatie: www.dhcdrienerlo.nl/toernooi
De BHT-commissie