slider_03.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg

Slagroom toernooi Cartouch - C jeugd - 1 juni

10-4-2012  | Zondag 1 juli 2012

Een recreatief, gezellig en sportief toernooi voor 24 teams in de 2e / 3e klasse.
We hebben plaats voor 12 jongensteams en 12 meisjesteams, in poules van 6 teams.

Ontvangst van de teams vanaf 9.00 uur, wedstrijden beginnen 9.30 uur.
Prijsuitreiking rond 17.00 uur.

Wat kun je van ons verwachten?
- een goed georganiseerd, gezellig en sportief toernooi
- goede faciliteiten (3 kunstgrasvelden en 1 waterveld)
- lekker hockeyen: wedstrijden duren +/- 20 minuten
- tussendoor oa shoot-out competitie
- lunchbuffet inbegrepen
- voor de eerste 3 teams in elke poule is er een prijs
- iedere deelnemer ontvangt een aandenken en elk team krijgt een teamfoto na afloop

En natuurlijk is er de hele dag gezellige muziek en aan het einde slagroomtaart! Je hoeft je niet te vervelen, want tussen de wedstrijden door is er genoeg te doen. Programmaboekje ‘op maat’ voor elk team. EHBO aanwezig.

Deelnemende teams moeten zelf zorgen voor een scheidsrechter.

Kosten van deelname zijn € 150 voor een team van 15 personen

(13 spelers + 2 begeleiding / scheidsrechter).
Voor meer deelnemers betaal je € 10 per persoon.

Inschrijven
Download het inschrijfformulier van deze site, en stuur dit naar: [email protected]. Je kunt ook een e-mail sturen met daarin: naam van je team, aantal personen (spelers en begeleider(s) / scheidsrechter), klasse waarin je speelt, naam+telefoonnummer+e-mailadres van je contactpersoon.

Je ontvangt van ons per e-mail bericht met een bevestiging van ontvangst van je inschrijving
en de gegevens voor de betaling van het inschrijfgeld.

De inschrijving van je team wordt pas definitief als het inschrijfgeld door ons is ontvangen.
Voor vragen kun je contact opnemen met: [email protected]