slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Hurly Toernooi 28 mei

8-5-2012  |

LS,

Dit jaar organiseren we een 7-tal toernooi op halve velden.

Door het grote succes van het koppelen van jongens- aan meisjesteams vorig jaar, zullen dit jaar alle teams gekoppeld worden aan een ander team.

De meisjes spelen eerst een wedstrijd tegen een ander meisjesteam en met deze uitslag begint het jongensteam een wedstrijd te spelen tegen een ander jongensteam.

Dus de meisjesuitslag is de 'ruststand' en uiteindelijk telt voor de beide gekoppelde teams de uitslag die de jongens bereiken na hun wedstrijd.

Als je team te veel spelers heeft voor 7-tal wedstrijden kun je uiteraard ook twee teams inschrijven.

Hockeywedstrijden worden afgewisseld met de beroemde 'Hurley minigames', Shoot-outs en de strafballencompetitie.

Het toernooi start om 09.00 uur en de prijsuitreiking is rond 17.30 uur.

Met de indeling van de wedstrijden houden we rekening met teams die van ver komen.

Waarom meedoen?

Bekijk ons promotie-filmpje op de site  en je begrijpt waarom je dit toernooi niet mag missen!

Voor wie is het toernooi bedoeld?

Dit super toernooi is voor jongensteams uit de IDC, Topklasse, 1e, 2e en 3e klasse en voor meisjesteams uit de Topklasse, 1e, 2e, 3e en 4e klasse.

We kunnen een groot aantal teams inschrijven.

Hierdoor kan op sterkte in de verschillende poules worden gespeeld en heeft iedereen gelijke kans om te winnen.

Wat zijn de kosten en hoe schrijf je in?

Het toernooi kost € 125,- per team (8 spelers, een scheidsrechter en een begeleider). Iedere extra speler kost € 12,50. De prijs is inclusief een royale lunch.

De inschrijvingsdatum sluit op 15 mei 2012 of eerder indien er voldoende team zijn.

Alle informatie over het toernooi is op de speciale website te vinden. Hier kun je ook de videoclip zien die vorig jaar tijdens het toernooi is gemaakt.

Inschrijven kan alleen via het inschrijfformulier op de website (niet via email).

Na verzending van het webinschrijfformulier krijgt je hiervan een bevestiging.

Let op: dit is een bevestiging van aanmelden.

Je bent geplaatst als je van ons daarvan een bevestiging via e-mail hebt ontvangen.

Daarnaast geldt dat de inschrijving pas definitief is als wij het toernooigeld voor deelname hebben ontvangen.

Je kunt je nu inschrijven!

Hoe betaal je het toernooi?

Om de inschrijving definitief te maken moet het bedrag zo spoedig mogelijk zijn voldaan op:

rekeningnummer 9681188

ten name van jeugdcommissie THC Hurley, te Amstelveen

onder vermelding van: Hurley B-toernooi + je club- en teamcode

Wij kijken er al naar uit en we zien je graag terug op ons groot Hurley B-toernooi op maandag 28 mei 2012 (tweede pinksterdag).