slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg

Bestuursleden gezocht: penningmeester en vice-voorzitter

25-5-2012  |

Geachte leden en ouders,

Met het aanstaande aftreden van onze bestuursleden Hans Kwakkenbos (penningmeester) en Wim Rook (vice-voorzitter), zal het aantal bestuursleden dalen tot het absolute minimum, namelijk drie. Tot nu toe zijn er voor beide posities nog geen opvolgers gevonden.

Met name de positie van penningmeester is essentieel: de vereniging moet namelijk statutair een penningmeester hebben.

De vraag aan u allen is daarom een logische: sta op voor de vereniging en neem contact met ons op via [email protected] voor meer informatie, of kom woensdag 30 mei naar de algemene ledenvergadering. Hans Kwakkenbos zal de nieuwe penningmeester uitgebreid inwerken en alle hulp bieden die nodig is.

Vraag niet wat de club voor u kan doen, maar wat u kunt doen voor de club!

Bestuur MHC Voorhout