slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Bardienst !!!!

24-8-2012  |

Het is alweer mogelijk om zelf uw bardienst in te plannen! Via LISA kunt u inloggen en dan zelf bepalen wanneer u de bardienst voor uw kind(-eren) draait.

Voorlopig kunt u uzelf indelen tot de winterstop. Zodra het speelschema voor de rest van het seizoen vast staat, vullen we de data aan en zullen dat bekend maken via de website. Kortom, ruim voldoende mogelijkheden om uw steentje bij te dragen aan de club van uw kind(-eren).

Ook zijn we nog steeds op zoek naar nieuwe leden voor de barcommissie.

U begeleidt dan, 1 dagdeel per ongeveer 6 weken, de vrijwilligers van de clubbar.
Voor informatie hierover kunt u terecht bij de voorzitter van de Barcommissie, Margriet Brouwer [email protected]