slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Wil jij naar de Champions Trophy in Sydney?

27-2-2009  |

Ga dan nu naar www.degrootstehockeyfan.nl en speel de derde ronde van het online ABN AMRO hockeyspel en wie weet ga jij naar de Champions Trophy voor dames van 11 tot en met 20 juli in Sydney, gesponsord door ABN AMRO.

Let op! Dit spel is voor àlle leeftijden en kan gespeeld worden tot 24 mei dus ga snel naar de site en beantwoord de hockeyvragen.

Schrijf je in en je krijgt automatisch bericht als de vierde ronde van het spel begint met wederom een mooie prijs…

Ga direct naar www.degrootstehockeyfan.nl en speel mee!

De Grootste Hockeyfan van Nederland is een van de vele initiatieven van ABN AMRO ter ondersteuning van hockey in de breedte. ABN AMRO is presenting sponsor van de EHL, WorldHockey Partner van de FIH, sponsor van de Champions Trophy, hoofdsponsor van acht hoofdklasseclubs en actief bij meer dan zeventig hockeyclubs in Nederland.