slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 club  Aantal vragen: 13
 informatieboekjes  Aantal vragen: 1
 procedures  Aantal vragen: 1
 spelregels  Aantal vragen: 3

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

procedures
Procedure afgelasting veld

Algehele afgelasting door de K.N.H.B. is te lezen op teletekst pagina 603.

Keuren veld:

De velden worden op zaterdag en zondag gekeurd door het dienstdoende bestuurslid. Het schema van de dienstdoende bestuursleden is te vinden onder "Van het Bestuur” op de website.

Op vrijdagavond (bij reeds slechte weersomstandigheden op vrijdagavond zoals sneeuw, vorst etc.) voor 19.00 uur zodat alle teams, scheidsrechters en bezoekende clubs nog op vrijdagavond afgebeld kunnen worden.

Op zaterdag-/zondagmorgen voor 07.30/09.30 uur zodat bezoekende clubs van ver nog op tijd afgebeld kunnen worden.

De weersomstandigheden kunnen bovendien van dien aard zijn dat in stappen het veld wordt gekeurd (bijv. bij lichte vorst en zon kan wellicht ’s ochtends niet maar ’s middags wel gespeeld worden).

Bij afgelasting van de velden belt het dienstdoende bestuurslid z.s.m. de volgende contactpersonen :

1. Wedstrijdcommissaris Jongste Jeugd

2. Wedstrijdcommissaris Junioren

3. Wedstrijdcommissaris Senioren

4. Barcommissie

5. Wedstrijdtafel

6. Scheidsrechtercommissaris

Bovenstaande contactpersonen bellen vervolgens z.s.m. de afgelasting door aan:

1. Teams bezoekende clubs en coaches Jongste Jeugd.

2. Teams bezoekende clubs en coaches Junioren.

3. Teams bezoekende clubs en coaches Senioren.

4. Dienstdoende barcommissielid en ingeroosterde ouders/leden voor bardienst.

5. Dames van de wedstrijdtafel.

6. Opgestelde scheidsrechters.

N.B. Bij twijfel over het wel of niet doorgaan van wedstrijden altijd contact opnemen met de betreffende wedstrijdcommissaris. Niemand anders mag een wedstrijd afgelasten!!