slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

Diverse toernooien bij de Rijswijksche Hockey Club in juni en juli

10-3-2013  |
De voorbereidingen voor het Toernooiseizoen 2013 zijn begonnen en zo ook de inschrijvingen. De Rijswijksche Hockey Club heeft weer een aantal gezellige dagen op het programma! Wij hebben voor iedere categorie een leuk toernooi gepland.

Mocht je geïnteresseerd zijn in 1 van de onderstaande toernooien en wil je informatie ontvangen? Stuur dan een reactie terug, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Voor meer informatie kun je binnenkort ook een kijkje nemen op www.rijswijkschehc.nl, bovenin vind je de diverse links naar onze toernooien.

Hieronder het lijstje van de Toernooien die RHC dit jaar aan het einde van het seizoen organiseert:
16 juni Het "Feest & Beest" Toernooi (alle F teams & Benjamins)
22 juni Het "C-No-More" C Toernooi (C teams 2de & 3de klasse)
23 juni Het "Doe maar Hockey" D Toernooi (D teams 3de& 4de klasse)
29 juni Het "I-C-Hockey” C Toernooi (C teams 1ste klasse en hoger)
30 juni Het "Parels&Zeesterren" D Toernooi( D teams 2de klasse en hoger)
5 t/m 7 juli Het "L’Amour Toujours” A&B Toernooi (alle A&B teams)

Zorg dat je niet te laat bent want, wie het eerst komt........en vol is vol!!

Met sportieve groeten,
Krista Vink